DAMN! these people...

i went to ayala yesterday...then nasapot ko kay daghan kaayo taw ang ayala...then i went to national bookstore...perti jd ang taw...daghan man ko gi huna2 ato na day..anyways..nag pili2 ko ug mga notebook then kanang murag ukay-ukay pag butang ang mga notebook...then i have my shoulder bag with me na mag cge ug kahulog...not nga hulog jd na hulog...kanang murag mag cge katang tang bah...then nag bit2 pako ug plastic bag kay didto ko sa metro gikan...then nag kuha nako sa akong paliton...akong gi bit2 kay plastic cover, yellow pad ug bond paper...then mao na..nag pili nako ug notebook...nangahug bitaw na ang noteboook then naay gurl (mga in her 30's na..) ga tanaw ra bitaw na siya!!!! lagota jd nako oi!! as in duol rako niya...as in ga tanaw ra jd siya...
mu ingon na ta ko na "tabangi sad ko oi"...pero ala nalang...argh!! gi samot jd ko niya kasapot ato na day...

1 Thoughts:

juicekodai said...

duh!.. daghan gyud tao nga ing.ana.. they dont care about the people around... pero naa man sad usahay nga magduha2 ug help... pero muhelp na lang gud unta noh?... waaaaaaaaaahhhh