Third and Fourth driving lessons...MAS OK NA!!..

I’ll be talkin’ about sa akong third and fourth session sa akong driving lessons…cge..start tah sa third…uhmm…when I saw the instructor (lahi naman sad this time..), I thought ‘cute’..pero mura malditohon gani…makalagot maka dah ug instruct..di pa jd maklaro ang sinulti an…na bag ohan sad ko sa sakyanan nga gigamit kay pag first ug second practice nako kay Nissan man to..then pag third ug fourth kay mazda na…dili kaayo nindot akong third session pero madah raman sad..hehe…then ni kuyog naman sad akong mama…naa na sad ni iyang pag ka know it all nga murag maayo na kaayo mu drive..pero ignore nalang nako kay mag pakusog ko ug pa dagan mabannga niya mi (as I’ve said..nindot kayo ang feeling basta mag pa kusog ka ug dagan labi na naglagot ka..). stop na tah sa third session…

Ganiha, just had my fourth session…medyo mas ok na karon murag na anad nako sa sakyanan (Mazda man gihapon…kalagot lang kay ang naka sked jd unta kay Honda Civic na car..ay..kay gusto man kaayo ni siya sa Mazda iyang gi ilisan ug Mazda..mas nindot unta tong Honda kay mura ra mag lutaw ang dagan..)…na anad nasad ko sa instructor..then mejo mas smooth na akong dagan ganiha compare sa mga past sessions nako…sa mga beginners daw mga 30 pa daw ang speed jd…pero ganiha nag 40 man ko kapin..hehehe..nice kaayo feeling mag pa kusog ugdagan..heheh…makalagot jd ning overtakan tah noh?..hehe…ahhh mag lumba2 sad ko gamay pero dili lang kaayo kay mamatay niya ko sayo…heheh…ganiha akong gi practice kay ang pag parking…lisod siya pag una pero ok raman…kalimtanon man gud ko mao na mag sige pasad ko pangutana…hehe…so mao na siya ang nahitabo ganiha..heheh…I hope ugma dili na mu stop ang car while mag drive ko…kanang madngan gani ug tunob ang gas bah nah ug clutch…or ambot..basta kanang mu kalit ug stop ang car…

Till here!

Thanks for reading..

Cheer y’alls gots to gos!

0 Thoughts: