Last driving lesson...: (

shyet oi...wa nako na save ang first nako gi himo...
last na nako na driving lessons gabie...5-7 akong sked...hahay..na stop na sad ang awto...lahi nasad ang instructor gabie..mao na cge stop ang car..kay lahi man sila ug pama agi...ok raman akong last session...medyo mag lisod lang ko klaro sa dan kay ngit2!!..then tugnaw pa jd kaayo ang aircon mag kuha akong mata sa ka bugnaw...niya ga uwan pa jd to nga day...mas ganahan ko sa kaong fourth session..mas smooth akong padagan...hahay...last nato nako na session...mingawon ko drive2..hehe...wala pako sakyanan!..mag huwat pa ko hatagan or kung hatagan bah ko sa akong erpats..heheh...mao na toh siya...the end sa akong driving lessons..hehee...mayta di ko makalimot..heheh...
share lang ni nako..after driving..didto mi grocery...plano ko palit ug pringles..nangita ko cheese na flavor niya kay naa man sa pinaka taas niya di man ko maka abot!!..naka kita ko pareha2 sa pringles..spuds ang ngan..jack n' jill na product..ahak pag tilaw nako pareha ra lami sa piattos!!...yati jd oi! duha pa jd akong gi palit...di nako mu palit ato balik!!...
till here!
thanks for reading...
cheers!!

0 Thoughts: